mandag 25. februar 2013

Meir smått

Eg fekk to nøster med det mjukaste garnet til bursdagen min. Garnet var tiltenkt premturstrikk, så eg kasta meg rundt og la opp same helga. Saman med to nøster frå lageret og eitt frå garnbutikken vart det til to små tepper.

IMGP1140 (2)

Oppskrifta er den same som sist – tre masker, auk kvar omgang til A3-størrelse, fell kvar omgang til tre masker. Denne gongen hekla eg ein bølgekant rundt med kontrastfarge, noko eg er veldig fornøgd med! Teppa vart med eitt litt finare og stødigare. Det gjekk med to nøster Drops merino extra fine til kvart teppe + eitt nøste av kontrastfargen totalt.

2 kommentarer:

Birgitte sa...

Fine! Disse vil nok gi god varme til noen småe kropper:)

Monstermønster sa...

Så nydelig og omtenksomt med det lille ekstra, den nydleige kanten rundt.