mandag 7. januar 2013

Så altfor smått

Å tenkja på at nokon kan bruka noko så knøttsmått gjer vondt heilt ned i tærne. Men samstundes er det godt å kunna bruka hobbyen min til noko veldig nyttig og flott.

IMGP1108 (2)

Huer som passar på ei middels stor appelsin er smått. Det same med tepper på størrelse med eit A3-ark.

Meininga var eigentleg å senda huene og teppene til Innfall og påfunn si innsamling til prematuravdelinga ved HUS i anledning den internasjonale prematurdagen, men i kjent stil vart eg ikkje ferdig i tide. Det er mange innsamlingar av prematurstrikk til sjukehus rundt i heile landet, mellom anna gjennom Amandaprosjektet, som du kan lesa meir om her. Det eg har strikka no går til sentrasjukehuset i heimfylket mitt, men neste gong vert det kanskje til eit anna sjukehus. For det vert definitivt meir prematurstrikk. Noko meir takknemleg å strikka skal ein leita lenge etter.

IMGP1124 (2)

Oppskriftene på huene har eg funne på strikkeforumet. Teppene er enkle rillestrikka tepper. Eg la opp tre masker, aukte innanfor den første kantmaska på kvar pinne til teppet målte A3-størrelse, så felte eg tilsvarande til eg hadde att tre masker. Dersom du treng oppskrift på huer og sokkar, er det berre til å googla prematurstrikk, så finn du mange gode.

Eg har brukt babyull, som er blant dei anbefalte garnsortane. Plagga må vera mjuke og kløfrie, sidan dei små er sensitive. Det er ikkje så mange gramma som skal til. Eg fekk tre og ei halv hue av eitt nøste, så det er berre til å setja i gang viss du har eit nøste og litt tid. Det er garantert nokon som vert veldig glade og takknemlege.

9 kommentarer:

Småregn sa...

Så flott å se at du strikker til noen som virkelig trenger :) Du har en fin blogg som jeg ofte stikker innom! Ha en god dag!

Guri sa...

Ja dette er strikk som man vet blir satt stor pris på. Det siste man tenker på når man får et prematur-født barn er å gå hjem og begynne å strikke. Snakker av erfaring.
De var kjempefine både luene og teppene du har strikket :)

Kort og Søm sa...

Så fine luer du har strikket, og de kommer nok godt med!

Lisa sa...

så koselig!

ANNEPÅLANDET sa...

Så fint! På min strikkeliste for 2013 også!

mimouna sa...

Kjente på de samme følelsene da jeg strikket slike luer. Det er så ufattelig smått.

De ble fine, og de kommer nok til å varme på flere måter.

Anna GL (Ekte heimelaga) sa...

Så flink du er som strikker til de aller aller minste!

Og tusen takk for at du ble med på konkurransen på bloggen min. Nå oppdaget jeg bloggen din og det var stas! :)

Elin sa...

Så snilt at du strikker til de bittesmå babyene. Det trenges. En kjekk måte å få brukt litt restegarn på. Takk for kommentar på Give awayen i bloggen min. Ha en fortsatt fin fastelavnssøndag:-)

Rigmor sa...

Soo kosele og omtenksomt av deg!! :) Det e nok absolutt behov for slikt rundt om på alle sjukehusa! Blir så inspirert eg, så eg trur kanskje at eg må få ein strikkeinnføring av deg ein gang, slik at eg kanskje kan få strikka litt :)